;
واکیوم پمپ رینگ آبی

وکیوم پمپ رینگ آبی چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

یک مقاله کامل در مورد وکیوم پمپ های رینگ آبی و نحوه کارکرد، کاربرد و هزینه های خریداری و نگهداری آنها ;

وکیوم پمپ رینگ آبی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

صنایع زیادی وجود دارند که حیات آنها به پمپ های رینگ آبی وابسته است و بدون داشتن آن نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. این نوع پمپ ها برای استفاده از نیروی آب طراحی شده اند. در طول سال‌ها، پیشرفت قابل توجهی در حوزه پمپ‌ها حاصل شده است. این تغییر نه تنها بر انواع بلکه بر عملکرد آنها هم صورت گرفته است.

صرف نظر از تاثیر شاخه فعالیت صنعتی شما، اولین گام در خرید وکیوم پمپ رینگ آبی، انتخاب شرکت و برند معتبر است. همانطور که در مقاله همه چیز در مورد وکیوم پمپ اشاره شد، هزینه انرژی مصرفی، تعمیر و نگهداری از جمله هزینه‌هایی است که باید در مورد آنها آینده نگر باشید.

گروه صنعتی وکیوک پمپ برتر(کوهفر) با بیش از 40 سال سابقه  و مشتریان بزرگ و معتبر صنعتی، اولین انتخاب صنعت گران آینده نگر و حرفه ای است.

اگر در حال حاضر نیاز به تعمیر وکیوم  پمپ رینگ آبی دارید، می‌توانید آن را به دستان توانمند تیم حرفه ای برتر بسپارید و مطمئن باشید نتیجه ای منحصر بفرد در انتظار شماست.

مصارف صنعتی پمپ خلاء رینگ آبی

به دلیل نحوه عملکرد وکیوم پمپ های رینگ آبی، عملا فرآیند تعمیر و نگهداری دیگری به جز تعویض یاتاقان ها و مهر ‌و موم ها نیازی نیست.

طیف وسیعی از صنایع در چند دهه گذشته از فناوری پمپ های رینگ آبی بهره مند می‌برند. بعنوان مثال این پمپ اغلب برای کاربردهای صنعتی، دارویی، شیمیایی، آزمایشگاهی و پزشکی استفاده می شود.

برخی از صنایع دیگر که به خدمات پمپ خلاء رینگ آبی متکی هستند عبارتند از:

  • پالایش‌های شیمیایی اتانول/ پترو : برای کارخانه های تولید اتانول، وکیوم پمپ های رینگ آبی برای تبخیر، تقطیر، تخمیر، آب گیری، ته نشینی و آسیاب ذرات خشک استفاده می کنند.
  • صنایع غذایی و آشامیدنی: برای فرآیند طولانی مدت تولید شکر و بسیاری از موارد دیگر از این پمپ ها استفاده می شود. در صنایع غذایی که در آن محتویات مایع و بخار بالا باید حذف شوند، این پمپ ها کاربرد موثر طولانی مدت دارند.
  • استخراج: فیلتراسیون دوغاب های معدنی به طراحی پمپ های خلا رینگ آبی بستگی دارد.
  • خمیر و کاغذ: هم جزو دسته دیگری از صنایعی است که از واکیوم پمپ های رینگ آبی استفاده می‌کند.

 

مزایا و معایب پمپ های رینگ مایع 

زمانی که تصمیم به خرید یه پمپ دارید، بسیار مهم است که تمامی جوانب را بسنجید. در حالیکه وکیوم پمپ های رینگ آبی یا مایع بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تعمیر و نگهداری و همچنین فرسودگی را به حداقل می‌رساند، اما هزینه های انرژی و مصرف آب بالایی دارد.

اما با خرید وکیوم پمپ های رینگ آبی برتر (کوهفر) میزان هزینه های ناشی از مصرف انرژی شما، تا 30 درصد کاهش می‌یابد و این نکته در دراز مدت باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد.

در پایان این مقاله به شما پیشنهاد می کنم مقاله طریقه نصب و استفاده از وکیوم پمپ های رینگ آبی را مطالعه کنید  و از این طریق به افزایش طول دستگاه خود کمک کنید.

 

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

ایمیل شما بصورت عمومی نمایش داده نمی شود. فیلد های ستاره دار اجباری است

;